fredag 16 september 2011

Dagens gästoutfit: Elin

Poncho - Cubus, present 2011 Topp - H&M, antik Linne - Gina Tricot, 2010
Väska -  Present, 2010 Jeggins - KappAhl, 2011 Skor - Converse, 2011

Idag fick min kära vän Elin stå för dagens outfit eftersom jag fortfarande inte är helt frisk och inte så pigg på att stå framför kameran. Hon bestämde sig för att hon ville ha med mig som sällskap när hon skulle gå på stan och släpade därför in mig i lite affärer.

Det kändes faktiskt riktigt bra att gå i affärerna, ingenting i klädväg kändes lockande att köpa. Istället var det guldfynd som lockade mest, men eftersom mitt manifest även gäller smycken gick vi inte in i butiken utan ägnade oss endast åt att fönstershoppa.

Lite senare ska jag börja rensa i garderoben men först en fika med Elin!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...