lördag 24 september 2011

Ur min garderob: Dagens dubbel

Onsdagens
Jacka - JSFN, 2008 Kofta - H&M, 2010 Tröja - H&M, antik
Skärp - Från en annan klänning Kjol - H&M, 2008 Skor - Skopukten, 2010
Väska - Asos, 2009 Armband - Nelly, 2008 Klocka - Guldfynd, present 2011
Brosch - H&M, 2010 Örhängen - Snö, 2011
Eftersom det nya jobbet ta upp så mycket tid har det blivit dåligt med dagens den här veckan. Jag har försökt fotografera varje dag men några dagar har jag haft varken tid eller ork att göra det. De jag har fotat har jag inte hunnit lägga upp på bloggen, så idag får ni två stycken. Har burit mycket kjol den här veckan, i princip varannan dag. Kjol är ett plagg jag verkligen gillar, samma effekt som byxor men så mycket festligare!  Ett bra plagg att ha nät man vill känna sig lite extra fin men inte ha klänning på sig.

Fredagens
Skjorta - Gina Tricot, 2007 Väst - MQ, 2009
Kjol - Mango, 2008 Skor - Skopunkten, 2010
Skorna har också varit i princip de samma hela veckan, mest för att de är mina mest praktiska klackskor. Inte för höga och inte för låga, med en bred klack som gör att man tar sig fram snabbt om man har bråttom, dessutom är de väldigt bra att cykla i. 

Eftersom jag bara har lite mer än 2 kilometer till jobbet försöker jag cykla varje dag, både för min och miljöns skull. Den här veckan cyklade jag 2 av 5 dagar och nästa vecka är målet att minst cykla 3 dagar. De dagar jag inte cyklar tar jag tråkigt nog bilen men det är mest för att jag har bråttom till jobbet. Jag är en riktig sjusovare och ibland ligger jag kvar i sängen lite längre än jag tänkt och då får det bli bilen. Inget jag är stolt över men nöden har ingen lag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...