fredag 9 september 2011

Ur min garderob: Dagens outfit

Bry er inte om bakgrunden, de håller på att byta kakel i köket.
Kavaj - Zara, 2008 Klänning - Zara, 2009 Leggins - Gina Tricot, ? Skor - Deichmann sko, 2009
Örhängen - JC, 2010 Armband - Snö, 2011 Klocka - Mammas
I går spenderade jag hela dagen i träningskläder då jag först tog en långpromenad på förmiddagen och sendan dansade Zumba på eftermiddagen. Tänkte egentligen ta en bild på det också men tiden räckte helt enkelt inte till.

Idag däremot har jag varit iväg på arbetsintervju och behövde därför klä mig lite snyggare än i går. Klänningen är ett reafynd och en av mina absoluta favoriter i garderoben. Även jackan är en favorit men den får inte komma ut lika mycket som den förtjänar, tyvärr. Intervjun gick i alla fall bra och jag ska tillbaka på en till onsdag nästa vecka. Hoppas verkligen att jag får jobbet, är nämligen inte speciellt pepp på att vara arbetssökande längre...

Jag kommer för övrigt att få låna kläder till Rockabillyfesten i morgon av Nemo! Väldigt bra då jag slår två flugor i en smäll, är klimatsmart och slipper köpa nytt. Jag och M ska dit i kväll och välja vad vi vill ha innan vi ska på Zumba in the Club på Harry's. För övrigt ska jag och M åka tåg ner till Trollhättan, vilket också är bra för miljön men sjukt långtråkigt. Det är tur att jag har så trevligt sällskap på vägen dit och en Elle som jag inte hunnit läsa än.

Nu ska jag ta en tur hem till mina föräldrar och se om de har vad som fattas för att mitt Rockabillyhår ska bli perfekt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...