torsdag 29 september 2011

Ur min garderob: Dagens outfit

Blus - Bik Bok, 2010 Kjol - Kostymförråd, 2008 Skor - Skopunkten, 2010

Örhängen - I am, 2010 Klocka - Present, 2011

Vad gör man om kameran sviker? Jo, använder datorn!

Just nu känns det som att det enda jag gör är att jobba. Kommer hem på kvällarna och har inte mycket tid till annat, min garderob är fortfarande en enda röra och kläderna är inte bytta. Blir det inget kalas i helgen vet jag vad jag ska sysselsätta mig med. Ska försöka fota processen, men jag lovar inget!

Jag bjuder även på en bild på hur mina "träningskläder" ser ut, ska ju faktiskt iväg och dansa strax.

Svettband - Älsklings gamla Topp och byxor - Intersport, 2011

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...