torsdag 22 september 2011

Vardagsbetraktelser: Teflon

Det är svårt att driva en blogg om hur man är stilsmart när ingenting fastnar i hjärnan. Allt som ryms just nu är uppgifter om abonnemang, kostnader och faktureringar. Hoppas det blir utrymme för lite mer snart, vill verkligen ge er de bästa tipsen som jag hittar och testa olika recept för att få er att våga med mig, skriva om nya samarbeten som gynnar miljön och fina projekr som får mig att fatta nål och tråd. Just nu finns inte det utrymmet och tiden räcker inte till. Hoppas ni har förståelse för detta och jag lovar en förbättring när jag kommit in i rutinerna.

Tack alla i min närhet som får mig att stå ut och kommer med förslag när det ekar tomt och ingenting fastnar i min teflonhjärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...