måndag 12 september 2011

Veckans frestelse: YSL totem wedge

Blid från style.com
Eller ska jag säga årets frestelse? Detta inlägg skulle egentligen kommit upp igår men eftersom jag inte var hemma och glömde att förprogrammera ett inlägg tar jag det idag i stället. Har suktat efter de här skorna sen jag såg dem på catwalken förra hösten för YSL SS 2011. Vet inte hur många gånger jag lagt till dem i varukorgen på net-a-porter men sedan ångrat mig eftersom de kostat en förmögenhet. Och nu när de knappt går att få tag på, och är på rea när de gör, så får jag inte köpa dem. Inte för att jag egentligen har pengarna men bara vetskapen om att jag kunde om jag ville gör en hel del. Får hålla tummarna på att jag kanske kan hitta dem på ebay när jag äntligen får handla igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...