måndag 31 oktober 2011

Modiga måndag: glittrigt skärp

Bild från PS I made this.
Något som är väldigt bra när man ska göra om sina saker är att sy på applikationer över fläckar eller hål. När jag var liten sydde mamma sådana roliga lappar med figurer på mina knän om jag trillat och haft sönder byxorna. Nu har jag ett sängöverkast som har fläckar som inte går bort och en tröja med ett hål som jag vill täcka över och tänkte använda mig av applikationer för att "gömma" dem.

Det enda tråkiga är att jag ännu inte hittat några fina mönster/figurer som jag vill ha, det mesta är Disney, hjärtan och dödskallar som inte känns snyggt eller glamouröst på något sätt. Vet inte om det beror på att jag bor i en liten stad eller om det är Sverige över lag som är dålig på sådant här men utbudet är väldigt dålig och jag tror att det kommer bli svårt att hitta något snyggt. Tills vidare får PS I made this stå för inspirationen och ge lite idéer om hur man kan använda sig av applikationer på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...