tisdag 24 april 2012

Ur min garderob: Fred


Tröja - Hittad på vinden hos mormor 
Linne - Gina Tricot, 2007 Shorts - Lånade av en vän

Bjuder på dagens outfit innan jag beger mig till ett kvälls pass på jobbet. Det är ganska vårigt väder utanför fönstret men det är inte speciellt varmt så jag väger upp mina "bara" ben med att ha en varm tröja. 

Min mamma har stickat tröjan till min mormor någon gång under 70-talet och jag hittade den när vi gick igenom lite saker på vinden hos mormor innan vi åkte hem till Sverige igen. Motivet är en duva med texten peace under, syns inte jättebra på bilden men jag gillar den verkligen och jag har de två bästa kvinnorna i välden med mig när jag bär denna.

Har ni några plagg i eran garderob som representerar en viktig person eller händelse i era liv?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...