fredag 18 maj 2012

Vardagsbetraktelser: Veckan genom instagram

Ny kategori på bloggen! Eftersom jag skaffat mig instagram och blivit lite smått besatt (ett perfekt sätt att hitta ljuspunkterna i livet) tänkte jag att det kan vara kul för er om jag sammanställer veckan för er. Eftersom det är det första inlägget och jag haft IG sen 30e april ungefär fick det bli första halvan av maj som fick följa med. Såå, det här är ett utdrag ur mitt liv.


#1 Första maj bjöd på årets första glass och solsken. #2 Kvällsjobb har en fördel då man kan gå ut och gå i solskenet. #3 Vid Möckelns strand. #4 & #5 Grillkväll med goda vänner och god mat.


#6 Arbetskludd på en söndagskväll #7 Blommande träd i centrum #8 Penséer på balkongen #9 Kvällens outfit när vi firade Älsklingens födelsedag på The Red Brick. #10 Klackarna till tidigare nämnda outfit, ett par favoriter i garderoben.


#11 Kvällspromenad #12 Slitna skor av allt promenerande #13 Frukost #14 Paket från eleven.se med #15 innehållandes ett nytt ekologiskt schampo och balsam.

#16 Smink #17 Mer promenader, denna gång i regn. #18 Avokado #19 Bra musik :)

Det har hänt i mitt liv de senaste veckorna, vad har hänt i ert?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...