onsdag 14 november 2012

Inspiration: Rosett

                                                                        Source: dressinterest.com via Heidi on Pinterest

pinterest har jag en hel del inspirationsmappar där jag sparar bilder som inspirerar mig till olika saker, t ex resor, kläder, inredning och DIY som den här bilden kommer ifrån. Jag är verkligen förtjust i öppningen som blir över axeln i kombination med rosetten och följer man länken får man en bra beskrivning på hur man går till väga.

Just nu är just DIY-mappen ganska tom men jag utökar den sakta men säkert varje gång jag trillar över något som jag vill göra. Om ni har något projekt som ni vill testa på får ni gärna tipsa mig om det, gillar att se vad andra inspireras av!

För sparade jag en massa bilder på datorn men sedan jag upptäckte piterest har jag nästan allt där! Sparar fantastiskt mycket med plats och jag har med mig dem överallt då det även finns en app till telefonen.

Har ni någon inspirationsmapp på datorn eller som jag på pinterest?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...