tisdag 13 november 2012

Tipstisdag: Unnamei

Dagens tips är en hemsida som heter unnamei.com där man kan köpa ekologiska varor för bland annat hus och hem. Här kan man verkligen hitta allt möjligt från nattlampor, mobilskal och textiler till muggar och torkbollar.

Jag har handlat där ifrån förra året då jag köpte en eco-mugg att ha på jobbet då vi har fri tillgång till kaffe, te och varm choklad där. Muggen har visserligen fått stanna hemma i slutändan men det var fortfarande ett bra köp då jag använder den nästan varje gång då jag dricker något varmt.

Frakten var riktigt snabb och servicen utmärkt! Rekommenderar verkligen att handa därifrån.

Min mugg från unnamei. Jag valde den med brunt band.
Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...