tisdag 25 december 2012

Ur min garderob: Julafton

Kofta - Lånad av mamma Klänning H&M, 2010
Örhängen - JC, 2010 Strumpbyxor - Lindex, 2009
Hade dagen till ära röda läppar och guldglittriga ögon. Lockade även håret men det föll ca 5min efter att jag tagit ur spolarna.
Bättre bild på sminket samt örhänget.
Jag tar en liten paus från det ordinarie bloggschemat som jag har under julen nu så det mesta som kommer att uppdateras på bloggen är nog lite mer vardags relaterat än vanligt. Är tillbaka som vanligt efter nyår.

Under tiden bjuder jag på detta som jag hade på mig igår när vi firade jul med våra nära och kära. Jag bestämde mig för att gå all in med jultemat i år så jag lånade en kofta av mamma som hon fått i julklapp någon gång för länge sedan och aldrig använt. Bäst att passa på när man har chansen!

För att jag inte skulle känna mig helt oglamorös så la jag ner ganska mycket tid på sminket med röda läppar samt en guldig sotning. En sak till som jag tycker lyfter outfiten är örhängena som är väldigt retro och har lite 30-tals glam över sig. Hur såg ni ut på julafton?

Ta hand om er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...