tisdag 29 januari 2013

Ur min garderob: Les Misérable

Kavaj - Beyond Retro, 2012 Klänning - Myrorna, 2010
Underklänning - Lindex, 2010 Skärp - Åhlens, 2011
Örhängen - Loppis, 2010 Halsband - Julklapp, 2012 Klocka - Present, 2010
Väska - Myrorna, 2010 Skor - Din Sko, 2010
I fredags var jag som sagt på bio med Neva och älsklingen, vi såg les misérables och den var så bra! En riktig gråtfest så jag gjorde rätt i att inte ha något smink under ögonen då detta bara hade smetat ut sig över hela ansiktet annars. 

Jag har nog inte gråtit så mycket till en film sedan Titanic och när filmen var slut var vi 50 personer (både män och kvinnor) i salongen som verkligen storgrät, inget litet snyftande här utan ordentliga krokodiltårar. 

Tyvärr glömde jag näsdukar trots att jag tänkte ta med mig, så halsduken fick offras som en tillfällig näsduk. Så ett tips till er som tänkt gå och se den, ta med näsdukar! Endast om du är fruktansvärt dålig på att leva dig in i filmer eller har ett hjärta av sten kommer du klara dig från att gråta till den här filmen.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...