fredag 22 februari 2013

Fina fredag: röda vinbärshjärtan


När jag var på födelsedagsfesten förra veckan så bestämde jag mig för att jag ville göra något kul på mina naglar kvällen till ära. Jag valde att använda mig av tekniken som Michelle Phan använder sig av i videon ovan och det var ganska lätt!

Och det här är mitt resultat:


Jag gjorde ett hjärta på vardera ringfinger och i måndags valde jag att göra en vintage tvist med en halvmåne på resterande fingrar då de såg lite ensamma ut. Jag använde mig av samma teknik som i klippet ovan men jag gjorde en halvcirkel istället för ett hjärta.

Nagellacken som jag använde mig av var Up front & personal från OPI som bas och färgen jag använde för halvmånarna och hjärtana var Rouge groseille från Yves Rocher.


Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...