torsdag 28 februari 2013

Funnet och förvärvat: iPhone 5


Fy vad den här veckan har gått fort! Det är redan torsdag och jag har haft denna skönhet i snart en vecka. Förra fredagen tog jag mig iväg till Teliabutiken här i stan för att införskaffa mig en ny telefon. Efter mycket funderingar och jämförelser kring abonnemang valde jag att komma hem med just en iPhone av senaste modellen.

Just valet av telefon var inte svårt då jag varit ett stort fan av Apple och dess produkter sedan jag fick låna min första mac mini av min pojkvän -07/08 och när jag sedan skaffade mig min egna mac book pro för tre år sedan, som jag fortfarande använder, var kärleken fullbordard.

Nu var det i alla fall dags för en ny telefon och jag är mycket nöjd med mitt köp. Nu hoppas jag på att vi får många trevliga stunder tillsammans och för att försäkra mig om detta kommer jag att skaffa mig ett skal som får ta de värsta stötarna. Nu ska jag bara hitta ett som är miljövänligt och snyggt, ska spana lite på esty.com så kanske jag hittar något där.


Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...