söndag 24 februari 2013

Inspiration: Academy Awards 2013



Nu är det dags för galornas gala, Oscarsgalan! Det här skulle jag ha på mig om jag skulle få möjligheten att gå, tyvärr är ju chanserna för att det slår in minimala och jag nöjer mig med att följa galan från soffan. Den 85:e Oscarsgalan visas i kväll på Kanal 9 och sändningarna börjar kl 22 med Filip och Fredrik som årets kommentatorer.

Tyvärr börjar jag jobba kl 9 på måndag morgon så det blir nog ingen sen kväll för min del men allt material kommer att gå att se i efterhand på Kanal 9 play så jag kommer uppdatera mig där i efterhand. Ser i alla fall speciellt mycket fram emot kvällens gala och hejar så klart på vårt Svenska hopp Malik Bendjelloul som är nominerad för bästa dokumentär med sin Searching for Sugarman. Kommer ni att titta?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...