måndag 4 februari 2013

Modiga måndag: Värmande kudde


När det är kallt ute finns det många olika sätt att hålla värmen på och många dricker t
te eller tar långa bad för att få upp värmen. Själv har jag inget badkar och glömmer nästan alltid att dricka upp mitt te så under vintern använder jag en vetekudde som jag värmer i mikron de dagar jag känner mig djupfryst.

Dock är vi två i mitt hushåll vilket har lett till att jag börjat fundera på att så en till så att vi slipper bråka om vem som ska varm och vem som snällt får vänta på sin tur. Därför delar jag med mig av det här mycket pedagogiska klippet på hur man själv kan göra en riskudde som man kan värma när det är bitande kallt utomhus.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...