onsdag 6 februari 2013

Ur min garderob: Vintage & LBD

Kofta - Beyond Retro, 2012 Klänning - Zara, 2006
Örhängen - Hittade på en klädbytarkväll, 2011
I lördags hade vi en födelsedagsmiddag hemma hos oss för min bästa väninna som fyllde 24 år på söndagen. Hade ingen aning om vad jag skulle ha på mig så jag körde på ett säkert kort med helt svart från topp till tå. 

Klänningen är för övrigt ett av de äldsta plaggen i min garderob, köpte den till nyårsafton 2006/07 och kommer ihåg att jag tyckte den var svindyr med sina 500kr och det var den för mig då eftersom jag bara hade mitt studiebidrag på 1050kr att "leva på" som man fick i gymnasiet. I alla fall har det varit bra spenderade pengar då det är en klasisk modell och färg som kommit till mycket nytta.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...