tisdag 5 februari 2013

Vardagsbetraktelser: Chock

Tack SNÄLLA Elsa för knuffen! :D
Fick en liten smärre chock när jag tittade in på bloggen nu efter jobbet, mina sidvyer hade skjutit i taket! Kikade på vart trafiken kom ifrån och upptäckte att Elsa Billgren länkat till mitt inlägg som jag skrev om mina förväntningar på hennes bok i söndags.

Helt otroligt vad glad jag blir! Tack Elsa och alla ni som kikat in här på min blogg. Hoppas ni hittar något ni gillar och vill komma tillbaka :)

Ta hand om er!

Så här glad är jag just nu!

4 kommentarer:

  1. Vad kul! Hoppas de stannar kvar. :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag med :) Tack för din kommentar!

      Radera
  2. Hej! Vad roligt att du gillar Ditt Bröllop! Du får hemskt gärna höra av dig (support@dittbrollop.se) om du vill vara med och dela med dig av dina bröllopsbilder och hur ni tänkte och planerade ert bröllop. Det såg fantastiskt ut och du var otroligt fin! Kram /Lina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart kan jag göra det :) Behöver bara gifta mig först... ;)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...