söndag 3 februari 2013

Veckans frestelse: Elsas Vintage

Skärmdump från bokus.se

Den här veckan kan man förhandsboka Elsa Billgrens bok om vintage och jag är så peppad! Flera dagar ville jag klicka in på bokus.se för att lägga den i min varukorg men p.g.a. kvällsjobb och dåligt minne har det inte blivit av och jag har verkligen sett fram emot den här boken ända sedan Elsa gick ut på bloggen med den glada nyheten.

Det fick bli en beställning och jag är superförväntansfull inför den här boken. Träffade ju Elsa i höstas när jag fick en personal vintage shopping-runda i födelsedagspresent av min pojkvän och hon är så kunnig inom sitt område och verkligen sprudlar av passion för vintage och återvinning att den här boken inte kan bli något annat än en succé.

Höga förväntningar, definitivt, men jag tror inte att de kommer att grusas och nu är det bara vänta på att boken trillar ner i brevlådan under vecka 10. Om du också vill förhandsboka Elsas bok gör du det här och om du anger koden elsasvintage får du dessutom boken för 164kr!

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...