söndag 10 februari 2013

Veckans frestelse: Rosa med pärlor

Vår, vår, vår! Nu är jag trött på snö och vinter. Officiellt blev jag trött på vintern i fredags när jag ville ha på mig ett par gröna sidensandaletter trots 30cm snö på backen och hela veckan har jag drömt om tunna ljuvliga klänningar i pasteller med tunnstickade koftor till. Denna rosa finig kommer från Beyondretro, där man kan ruinera sig som man inte ser upp, och är en ärmlös dröm med draperingar och pärlor. 

Jag la faktiskt en beställning därifrån under veckan och jag bara väntar på att paketet ska hinna landa i brevlådan innan nästa helg då jag ska på födelsedagsfest hos Neva. Dock fick denna raring stanna i e-butiken då måtten inte stämmer överens med mina egna. Har du däremot 86cm i bystmått, 76cm i midjemått och stussen mäter 101cm tycker jag att du ska gå in och lägga en beställning! Den är perfekt till alla vårens tillställningar och funkar nog i en mängd garderober.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...