fredag 29 mars 2013

Fina fredag: Retrofläta

                                                             Source: hairstyles-tutorial.blogspot.com via Heidi on Pinterest


Glad långfredag på er! Är ni lediga idag? Det är jag, inga planer för dagen dock men påsken kommer spenderas med min familj och vi har släktingar på besök från Finland och jag är så exalterad att träffa dem. Vi har inte setts på ett år så det ska bli jättekul!

När jag träffar dem är jag sugen på att bära håret på sättet som ni ser ovan. Jag gillar utseendet på knuten den verkar inte speciellt svår att göra heller, vilket jag gillar med frisyrer och uppsättningar. Jag har inte tid att lägga ner allt för mycket tid på håret och då är sådana här frisyrer perfekta. 

Dessutom tycker jag att man kan stanna vid steg 7 om du känner för det, tycker det är en riktigt snygg look det med! Vad ska ni göra i påsk och ska ni testa någon ny frisyr?

Ta hand om er!

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...