onsdag 13 mars 2013

Ur min garderob: Vinröd rosett

Blus - Present från mamma Ellos, 2012 Byxor - Zara, 2008
Skor - Present från mamma Skorett, 2011
I tisdags förra veckan var jag till frisören för första gången på nästan nio månader och jag tycker att det är viktigt att känna sig fin och ha på sig kläder som man känner är "jag". Detta är p.g.a. att det finns få tillfällen som man känner sig så ful som när man sitter i frisörstolen med gräslig belysning uppifrån och ett ful skynke som kapar halsen på mitten så att man, i alla fall jag, ser ut att ha lagt på sig tio kilo. Därför fick det i mitt fall bli denna ensemble som jag tycker sammanfattar min stil på ett bra sätt, kvinnligt (tantigt elegant) och ganska enkelt.

Ta hand om er!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...