lördag 30 mars 2013

Vardagsbetraktelser: Glad påsk!

Easter outfit

Easter outfit by frokenh featuring a swarovski crystal necklace

Glad påsk kära läsare! Hade jag haft en oändlig garderob hade jag gärna haft på mig detta ovan när jag ska iväg på påskmiddag hemma hos mina föräldrar ikväll. Tyvärr är det ju inte så i det här fallet och istället kommer jag ha på mig den här klänningen fast stylad på ett annat sätt. Hur det blir får ni se en annan dag.

Och som lite bonusmaterial får ni en inspirations bild på lite påskpyssel. Om jag hade brytt mig om att pynta för påsken över huvudtaget i år hade det gärna fått se ut så här!

                                                                  Source: bloggar.aftonbladet.se via Heidi on Pinterest


Ta hand om er och ät mycket godis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...