tisdag 9 april 2013

Tipstisdag: Vintagekartan.se

Skärmdump från vintagekartan.se
God morgon! I dag är det tisdag och vi är tillbaka på banan igen efter förra veckans paus med tips tisdag. I dag vill jag tipsa om en av de bästa hemsidorna jag besökt på den senaste tiden, Vintagekartan.se är en sammanställning av alla vintage- och secondhandbutiker i hela Sverige där andra personer har recenserar dem innan. Jag hittade den faktisk själv via ett superbra inlägg hos Elsa och ville dela med mig av den.

Det jag gillar allra mest med hemsidan är att man enkelt kan söka på en stad och få upp butiker i just den staden. Perfekt när man är på resande fot och vill veta vart alla vintagepärlor finns. Har ni testat hemsidan?

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...