tisdag 28 maj 2013

Tipstisdag: Sammy Davies Vintage


Glad tisdag! I dag vill jag tipsa er om en av mina favoritbloggar ute på stora vida webben, nämligen Sammy Davies Vintage. Hon är en vintage drottning av rang och en riktig inspirations källa. Jag älskar att man alltid lär sig något nytt när man går in på hennes blogg. Här finns allt från information om de olika årtiondena, trender som var populära då och nu, hur man säljer och köper vintage samt hur du stylar dina fynd. 

Sammy är en riktigt solstråle som sprider som sprider glädje kring sig och är precis så nördig som jag önskar att jag kommer vara en vacker dag. Om du inte kikat in på hennes blogg rekommenderar jag att ni gör det pronto

Skärmdump från Sammy D Vintage
Hon har dessutom skrivit en bok som ni kan köpa här. I den skriver hon om de 100 bästa vintagebutikerna på nätet och om ni är lite osäkra på om den är värd sina 35kr kan ni ladda ner ett gratis utdrag här innan ni bestämmer er.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...