söndag 26 maj 2013

Veckans frestelse: Strumpbyxor

Underbara strumpbyxor från Falke, finns på net-a-porter.com
Den här veckan har min frestelse varit, förutom vackra klänningar (som det alltid är), tunna hudfärgade strumpbyxor. Inget fancy alls, utan mer ett nödvändigt ont då alla mina är trasiga och inte duger mycket till. Nu när sommaren äntligen är här (eller väldigt snart) tycker jag att svarta strumpbyxor är för tunga för de varmare månaderna och då är den beiga varianten toppen när värmen inte riktigt är där ännu. 

Och i ärlighetens namn, sommaren i Sverige består ju tyvärr till större delen strumpbyxväder även fast det är de varma och sköna dagarna man minns, men så länge man tar det för vad det är och är förberedd med lite strumpbyxor så kommer man långt. Nu gäller det dock bara hitta några som håller och inte maskar sig det första de gör. Har ni några favoriter?

Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Mina favoriter är Wolford som är super sköna men lite dyra men håller jätte bra så dom är helt värda :)
    nr2 är Trasparenze Capri 8den dom är sjukt sköna men tyvärr inte så hållbara. nr3 är Autograph Bare Cooling 7den, dom är jätte sköna och lika hållbara som 20 deniers :) favorit färg är hudfärgade eller beigefärgade och det ska va sheer to waist modell = inga förstärkningar någonstans :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina fina tips! Ska genast ge mig ut och testa dessa :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...