torsdag 29 augusti 2013

Ur min garderob: Shopping på Harrods

Klänning - Lindex, tidig födelsedagspresent 2013
Halsband - DIY, 2013 Väska - Mammas gamla, 80-tal
Klocka - Guldfynd, julklapp Ballerinaskor - Ellos, present 2013
Påse - Christian Louboutin
Egentligen hade jag tänkt ha på mig något helt annat när vi besökte Harrods under vår första heldag i London. Jag hade faktiskt en helt annan utstyrsel på mig fram tills ca 50m innan vi skulle gå in i butiken. På hotellet fick man nämligen  choklad, te eller kaffe till frukosten och jag valde att ta med mig en mugg take away-choklad och självklart spiller jag över mig själv precis när vi har Harrods inom synhåll. Suck och stön. Det var ju bara att vända och gå tillbaka till hotellet och byta om. Nästa försök gick ju mycket bättre som ni ser.

Ta hand om er!

5 kommentarer:

  1. this looks absolutely beautiful! it's simple but still dressy... love it!

    Maggie
    lovestylehappiness.blogspot.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thank you! That was exactly what I was going for :) Didn't wanna get thrown out of Harrods ;)

      Radera
  2. beautiful outfit!:) love your hairstyle!♥

    www.lorietta.cz

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...