måndag 9 december 2013

Emilys julkalender: Berätta om din stil när du var 15 år.

Lucka nr 9 Emily Dahls julkalender.


När jag var 15 hade jag ingen stil, allt som oftast hade jag någon form av jeans och t-shirt på mig. Jag var inte intresserad av mode eller kläder och jag var inte bekväm i mig själv, vilket syns när man kollar på gamla foton. Efter typ 12-års ålder finns i princip inga bilder på mig eller mina kläder längre och det är nog främst för att jag inte gillade att bli fotad pga osäkerhet. 

Denna osäkerhet gick sakta men säkert över och under första året i gymnasiet började jag experimentera lite grann med kläderna, även om det fortfarande mest var jeans och t-shirt, och i slutet av det skolåret köpte jag min första "vuxna" klänning. Vilket blev det första, staplande stegen mot den stil jag har idag.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...