fredag 7 februari 2014

Fröken H gifter sig: Nästan två veckor som gifta

Foto - Johan Bonde

God morgon finingar! I dag har jag och Eric varit gifta i exakt 13 dagar och det har verkligen gått så extremt fort. Kan inte fatta att det är strax under två veckor sedan vi blev man och fru.

Ni kommer så klart få se bilder från hela dagen så fort jag har fått allihop från fotograferna. Så tills dess bjuder jag på denna fina bild på min bästa vän Elin när hon läser en dikt av Nils Ferlin för oss under vigseln.

Jag vill också passa på att be om ursäkt för vilken dålig bloggare jag har varit den senaste månaden. Inläggen har varit i minsta laget och ni har fått vänta på svar på era kommentarer. Lovar bättring på det i framtiden!

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...