onsdag 19 februari 2014

Funnet och förvärvat: Strumpbyxor från Legnology


God morgon finingar! För ett par veckor sedan tipsade jag ju om Legnology, ett nytt svenskt företag som tillverkar miljövänliga strumpbyxor. Idag tänkte jag berätta om vilka leggings och strumpbyxor de skickade till mig. Produkterna är sponsrade, åsikterna helt mina egna.

Det första paret är deras Shaping Tights, 120D i svart. Jag har hunnit använda dem ett par gånger och jag är riktigt nöjd med kvaliteten. De stramar upp på ett bra sätt och är riktigt tjocka, samt känns väldigt rejäla när man håller dem i handen. Helt klart väldigt nöjd och jag rekommenderar dem verkligen!


Det andra paret som de skickade till mig är deras Stay-Up leggings med kompression i 120D. Dessa verkar riktigt spännande, men jag har inte hunnit testa dem ännu. Ärligt vet jag inte riktigt hur jag ska kombinera dem, känns lite knepigt nu på vintern men till våren ska jag ge dem ett försök. Återkommer när jag vet mer om dem och hur det löser sig.


Om ni är sugna på att testa era egna legnologystrumpbyxor så har de just nu fri frakt på alla ordrar under hela februari.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...