fredag 27 juni 2014

Fina fredag: Snabba lockar

Bild från Pinterest
God morgon finingar! Idag vill jag dela med mig av det här fantastiska tipset på hur man kan locka sitt hår i ett nafs. Det är bara att sätta upp det i en hög hästsvans, dela det i två och locka.

Jag har ganska mycket hår, inte tjockt men mycket, och det tar en evighet för mig att locka det om jag ska göra det med locktång (händer inte så ofta längre). Det här tipset är därför helt fantastiskt tycker jag och kommer definitivt prova det inom en snar framtid!

Jag vill också passa på att tacka alla människor som kom och lyssnade på mig i onsdags. Ni var ca 50 (!!!) stycken och jag är jätteglad för att ni kom. Som tur är släppte nervositeten också efter en liten stund så ni slapp lyssna på min nervositetsspruckna röst allt för länge. Åter igen, stort tack!

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...