fredag 12 september 2014

Fina fredag: Klippa kort

Bilder från Pinterest.
Bilder från Pinterest.
God morgon finingar! Varje år vid den här tiden, precis i början av hösten, blir jag extremt sugen på att klippa av mina långa längder till en kort, behändig page. Så även i år. Bilderna ovan är några av mina favoritfrisyrer och den stora skillnaden i år, mot tidigare år, är att jag också är sugen på lugg. Inte kan jag bestämma mig för vilket jag tycker är snyggast heller. 

Vad säger ni, ska jag våga att sätta saxen i håret?

Ta hand om er!

2 kommentarer:

  1. Förstår känslan! Brukar oxå känna ett behov av lite förnyelse i håret när hösten kommer. :) håret växer ju ut igen så det kan man ju faktiskt experimentera lite med :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...