tisdag 9 september 2014

Tipstisdag: Storytel

Skärmdump från Storytel.se
God morgon! Idag vill jag tipsa om en av mina favoritappar i telefonen - Storytel. Det är en app som liknar spotify fast med ljud- och e-böcker istället för musik. Jag lyssnar lite varje dag och än så länge har plöjt ett x antal böcker på kort tid. 

Att lyssna på böcker är en ny företeelse för mig och trots att jag haft appen sedan tidigt i våras tog det ett tag innan jag kom in i lyssnandet. Jag föredrar fortfarande att läsa "vanliga" böcker framför att lyssna men eftersom jag har en längre väg till jobbet nu finns det en bra anledning att lyssna på en bok under tiden. Resan går väldigt mycket snabbare. Just nu lyssnar jag på "Konsten att vara kvinna" av Caitlin Moran som är en mycket intressant och underhållande bok. Gen den en chans om ni vill!

Ett abonnemang kostar 169kr/mån och man får prova fritt i 14 dagar. Väl investerade pengar tycker jag.

Ta hand om er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...